Lang leve Selekt Vracht

Vorige week vertelde ik enthousiast over Epson. Ik vergat erbij te vermelden dat het pakketje van Epson werd afgeleverd door UPS. Bij de eerste aanbieding waren wij niet thuis. ‘s Avonds belde ik UPS op, gaf mijn werk als afleveradres door en reeds de volgende dag werd het pakketje op het nieuwe adres alsnog afgeleverd. Wat een service!

Het staat in schril contrast met de service van Selekt Vracht. Deze vrachtboeren hebben 10 dagen geleden een pakje bij ons aangeboden, maar opnieuw waren wij niet thuis. Het nummer van het depot dat op het achtergelaten briefje stond, bleef dagenlang onbereikbaar. Meerdere keren hebben wij het antwoordapparaat ingesproken, zonder enige reactie te krijgen.

Na een week belden we de klantenservice van Selekt Vracht op; we zouden teruggebeld worden. Radio silence… Nu, 5 dagen later, probeerde ik maar weer de klantenservice, en de dame die ik nu aan de lijn kreeg, vertelde mij dat het pakketje retour afzender is gestuurd. Ik moest de afzender maar opbellen met de vraag of ze het pakje niet opnieuw wilden versturen.

Zo gezegd zo gedikkiedaan. Ik vroeg maar op de man af: “Kunt het pakketje niet via een ander bedrijf dan Selekt Vracht versturen?”
“Sorry meneer, dat is helaas niet mogelijk.”
We wachten af en vermaken ons ondertussen met de klachtenregen op het fokforum